Démon Akadémia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Képességek

2 posters

Go down

Képességek Empty Képességek

Témanyitás  Warg Linderoth Szer. Júl. 28, 2010 7:08 pm

Minden Yōkai elsődleges különleges képessége hogy egy speciális kisugárzás veszi őket körbe.
Ez azt jelenti, hogy az emberek nem szívesen mennek a közelükbe. Ez minden démonnál jelentkezik, egyik sem tudja elrejteni. Ezért van az hogy az emberek állandóan bántják őket.
Ezen kívül minden egyes fajnak meg van a maga különleges képessége


A hozzászólást Warg Linderoth összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Júl. 28, 2010 7:15 pm-kor.
Warg Linderoth
Warg Linderoth
Admin

Hozzászólások száma : 266
Join date : 2010. Jul. 24.
Tartózkodási hely : Az irodában

http://demonacademy.niceboards.net

Vissza az elejére Go down

Képességek Empty Re: Képességek

Témanyitás  Warg Linderoth Szer. Júl. 28, 2010 7:08 pm

Vámpír:
Nagyon jók a reflexeik, illetve gyorsan regenerálják a sérüléseiket. Ezen kívül még az alábbi képességekkel rendelkeznek:

Éles Érzékek: A vámpír kiválasztja az egyik érzékszervét, amitől az élesebb lesz. Így akár képes távolabb látni, jobban meghallani dolgokat. A szaglást és a tapintás is lehet fokozni a segítségével. Viszont van egy nagy hátránya a képességnek. Ha a felfokozott érzékszervet hirtelen erős inger éri, akkor részlegesen elveszítheti azt. Például ha a vámpír szemei élesednek ki és hirtelen bele világítanak a szemébe, akkor megvakulhat pár percre vagy órára.

Hipnózis: A vámpír belenéz a célpont szemébe, majd kiad neki egy parancsot. Ezután a célpont minden tudásával teljesíti azt. Könnyen észre lehet venni, hogy ki van a hatása alatt: A hipnotizált egyének tekintete üres és semmivel sem foglalkozik, ameddig nem teljesítette a parancsot. A parancs lehet egyszerű vagy összetett, illetve időzíteni is lehet. A parancs kiadásáig szemkontaktus szükséges.
A hatás megtörhető! Ha valakinek erős az akarata, azon nehezebben lehet használni ezt a technikát. Ha a hipnotizált egyént valaki megüti, vagy valamilyen ellenséges módon cselekednek ellene, akkor megszűnik a hatás.

Köddé Válás: A vámpír képes eltűnni a tekintetek elől. Ez az egyik pillanatról a másikra történik. Lényegében ilyenkor a teste vissza veri a fényt. Éppen ezért ebben az állapotban csak lassan lehet mozogni, különben feltűnik, hogy valami mozog.

Alakváltás: A vámpír képes felvenni egy denevérraj alakját és úgy utazni. Így képes nagyon nagy távolságot megtenni rövid idő alatt.

Őrület: A vámpír kisebb illúziókat kelt, amivel képes megzavarni az áldozatát. Ez lehet olyan hogy a célpont azt érzi, hogy figyeli, vagy mintha valaki elment volna mögötte. Csak kisebb illúziókat lehet vele létrehozni, amelyek maximum egy érzékszervre hatnak.

Dámpír képességek:

Hipnózis: A dámpír belenéz a célpont szemébe, majd kiad neki egy parancsot. Ezután a célpont minden tudásával teljesíti azt. Könnyen észre lehet venni, hogy ki van a hatása alatt: A hipnotizált egyének tekintete üres és semmivel sem foglalkozik, ameddig nem teljesítette a parancsot. A parancs lehet egyszerű vagy összetett, illetve időzíteni is lehet. A parancs kiadásáig szemkontaktus szükséges.
A hatás megtörhető! Ha valakinek erős az akarata, azon nehezebben lehet használni ezt a technikát. Ha a hipnotizált egyént valaki megüti, vagy valamilyen ellenséges módon cselekednek ellene, akkor megszűnik a hatás.

Éles Érzékek: A Dámpír kiválasztja az egyik érzékszervét, amitől az élesebb lesz. Így akár képes távolabb látni, jobban meghallani dolgokat. A szaglást és a tapintás is lehet fokozni a segítségével. Viszont van egy nagy hátránya a képességnek. Ha a felfokozott érzékszervet hirtelen erős inger éri, akkor részlegesen elveszítheti azt. Például ha a Dámpír szemei élesednek ki és hirtelen bele világítanak a szemébe, akkor megvakulhat pár percre vagy órára.

Állati szolga: Hasonlít a hipnózishoz, viszont ez állatokra hat. Az adott állat szemébe kell nézni, majd amikor aktiválja a Dámpír a képességet, az állat teljesíteni fogja minden kívánságát. Viszont a hatása teljesen más, mint a hipnózisé. Az állat nem agyatlanul fogja teljesíteni a rá bízott feladatot, hanem az intelligenciájának megfelelően. Ezenkívül, ha egy állaton már használták a képességet, akkor az vonzódni fog a Dámpír iránt és meglehet hogy hű társ lesz belőle.

Elme olvasás: A képesség segítségével a Dámpír képes letapogatni mások elméjét. Így a környezetében lévők közül meg tudja állapítani, kik veszélyesek számára, illetve hogy kinél lehet számítani egy esetleges balhéra. A képesség csak kis méretű letapogatásra képes, ezért a Dámpír nem tud szabadon olvasni mások gondolataiban.


A hozzászólást Warg Linderoth összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Okt. 12, 2010 7:21 am-kor.
Warg Linderoth
Warg Linderoth
Admin

Hozzászólások száma : 266
Join date : 2010. Jul. 24.
Tartózkodási hely : Az irodában

http://demonacademy.niceboards.net

Vissza az elejére Go down

Képességek Empty Re: Képességek

Témanyitás  Warg Linderoth Szer. Júl. 28, 2010 7:33 pm

Succubus:
A Succubus-ok elsődleges különleges képessége, hogy a szárnyaik segítségével képesek repülni. Azonban ezen kívül még rendelkeznek más képességekkel is. Ezek a következők:

A Végzet Csókja: Ha valakit megcsókol a Succubus, akkor az élete végéig a kedvese lesz. Ezt a szerelmet semmivel sem lehet feloldani, még maga a Succubus sem tudja hogyan kell. Ha valaki megkapja ezt a csókot, állandóan a Succubus kívánságát fogja lesni.

Bűbáj: Hasonlít a vámpírok hipnózisára. A Succubus belenéz az áldozata szemébe, majd aktiválja a képességét. Ettől az illető lesni fogja a Succubus minden kívánságát, nem tud neki ellenállni. Az erős akaratú személyek ellen más női praktikákat is be kell vetni, hogy hasson a technika. A hatás megszüntethető ha mondjuk az elbájolt személyt megütik.

Áhitat: A képesség a Succubus kisugárzását növeli meg. Ha belép egy terembe, akkor mindenki a közelébe akar kerülni, ha mond valamit akkor az erős akaratúakat kivéve mindenki egyetért vele. Ha eltávolodik ezektől a személyektől, akkor azok emlékezni fognak a Succubus-ra, illetve arra is, amit mondott.

Karmok: A Succubus a képessége segítségével karmokat növeszthet az ujjaira(a lábujjaira is). Ezek hossza maximum a 40 cm-t érhetik el. Annyira élesek, hogy a fákat könnyedén át lehet vágni velük.

Illúzió: A Succubus képes minden érzékre ható illúzió létrehozására.
Warg Linderoth
Warg Linderoth
Admin

Hozzászólások száma : 266
Join date : 2010. Jul. 24.
Tartózkodási hely : Az irodában

http://demonacademy.niceboards.net

Vissza az elejére Go down

Képességek Empty Re: Képességek

Témanyitás  Warg Linderoth Csüt. Júl. 29, 2010 7:15 pm

Yuki-onna:

Hőmérséklet Csökkentés: A Fagykirálynő ezzel a képességével képes lecsökkenteni a környezetében a hőmérsékletet. Pár pillanat alatt képes elérni a mínusz fokot és az alá menni.

Jégkarmok: A Yuki-onna a segítségével jégbe borítja az ujjait, így azokból hatalmas karmokat hoz létre.

Jégmásolat: A használó a segítségével képes a jégből tökéletes klónokat/másolatokat létrehozni. Ezek kétféleképpen nézhetnek ki: Az egyiknél csak 1 másolatot készít, de azt tökéletes klón lesz, külsőre ugyanúgy néz ki mint a Yuki-onna. A másiknál pedig több másolatot hoz létre, de azok kristályos külsejűek lesznek.

Jégdárda: A Fagykirálynő a célpontra mutat, majd a ruhája ujja alól, vagy a saját ujjából hegyes jég „dárdák” repülnek az adott irányba.

Jégalkotás: A Yuki-onna különböző formájú, illetve nagyságú jeget képes létrehozni. Így csinálhat jégfalat maga elé.
Warg Linderoth
Warg Linderoth
Admin

Hozzászólások száma : 266
Join date : 2010. Jul. 24.
Tartózkodási hely : Az irodában

http://demonacademy.niceboards.net

Vissza az elejére Go down

Képességek Empty Re: Képességek

Témanyitás  Warg Linderoth Pént. Júl. 30, 2010 8:17 am

Boszorkány:
Mivel a Boszorkányok nem számítanak valódi démonnak(inkább csak féldémonnak tartják őket), ezért különböző praktikákat találtak ki:

Élő talaj: A boszorkánymester varázslatára a padló megelevenedik, és csapdába ejti azokat, akik a területen belül állnak. A célpontok térdtől lefelé a padlóba ragadnak, és nem szabadulhatnak, amíg a boszorkány fel nem oldja, vagy látótávolságon kívülre nem esik.

Rettegés: A boszorkány rámutat valakire a varázspálcájával, majd ha használja ezt a varázslatot, akkor a célpont rettegni és menekülni kezd.

Bűbáj: A boszorkány rámutat valakire a varázspálcájával, majd használja a varázslatot. Ettől az illető lesni fogja a boszorkány minden kívánságát, nem tud neki ellenállni. Az erős akaratú személyek ellen más női praktikákat is be kell vetni, hogy hasson a technika, azonban célpont érdeklődni kezd a boszorkány iránt. A hatás megszüntethető ha mondjuk az elbájolt személyt megütik.

Átváltoztatás: A boszorkány képes átváltoztatni másokat valamilyen állattá. Ez csak 1 fajta állat lehet, amit a boszorkány még a tanulás alatt sajátít el. Így ha valaki a békává változtatást tanulta az később nem alakíthat át másokat nyúllá. A varázslat egy csókkal megtörhető. A csók után a varázslat áldozata azonnal visszaváltozik.

Repülés: A boszorkány vagy egy tárgyat, vagy saját magát képes megbájolni. Ha egy tárgyat bájol meg, akkor a tárgy segítségével bármikor repülni tud, nem kell semmilyen koncentráció. Általában ezt szokták alkalmazni, így láthatjuk a tipikus boszorkányt, amint seprűre ül és elrepül az éjszakában. A másik változatnál a boszorkány saját magán alkalmazza a varázslatot, ekkor a hátán szárnyak nőnek és úgy lesz képes repülni.

Telekinézis: A boszorkány rámutat valamivel a varázspálcájával, majd a varázslat segítségével szabadon tudja mozgatni a tárgyat a levegőben. A segítségével meg lehet állítani repülő tárgyakat.

Állati szolga:
A boszorkány a képesség segítségével bármilyen állatot(macska, denevér, kutya stb) képes megnöveszteni és vadabb kinézetűvé tenni(hosszabb karmok, nagyobb száj és fogak stb). Az állat ezután a boszorkány minden parancsát teljesíti.

Mennydörgés:
A boszorkány dühösen varázsolni kezd,, amitől először a levegőbe emelkedik, majd villámok csapnak le az égből. A villámokat nem képes irányítani, az véletlenszerűen csapnak le, így akár még a boszorkány segítői is megsérülhetnek. Ha a boszorkányt éri el egy villám, akkor ő azt képes tovább "dobni".

A Boszorkányok képesek varázsfőzetek készítésére, de ehhez kell egy varázskönyv, vagy egy tanár aki megtanítja azokat.

Fegyelmező ige: az animében jól ismert 1 lavor esik az áldozat fejére a semmiből. Természetesen ez a tárgy nem kötelezően lehet más tárgy is pl: virág cserép, üllő, stb stb. Ez a képesség az áldozatnál kisebb meg lepődéssel és fej puklival jár, esetleg ki is dőlhet pár percre.

//Ez a lista még bővül!//


A hozzászólást Warg Linderoth összesen 3 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szomb. Dec. 11, 2010 8:53 am-kor.
Warg Linderoth
Warg Linderoth
Admin

Hozzászólások száma : 266
Join date : 2010. Jul. 24.
Tartózkodási hely : Az irodában

http://demonacademy.niceboards.net

Vissza az elejére Go down

Képességek Empty Re: Képességek

Témanyitás  Warg Linderoth Pént. Júl. 30, 2010 9:06 am

Vérfarkas:
A Vérfarkasokat az ügyesség démonainak szokták nevezni. Nagyon ügyesek, gyorsak, illetve a regeneráló képességük hihetetlen. Azonban ha ezüsttel sebzik meg őket és az ezüst tárgy a testükben marad, akkor azt a sérülést nem képesek begyógyulni, kivéve ha az ezüst távozott a szervezetből. Ezenkívül a hallásuk és a szaglásuk is nagyon jó.

Gyorsaság: A Vérfarkasokat az ügyesség démonainak szokták nevezni. Ez a képességük az ügyességükön alapul, de a hatalmas sebességüket máshogy képesek elérni. Teliholdkor a sebességük a sokszorosára nő. Azonban ha a hold takarásban van, akkor lassabbak lesznek. Ez viszont nem azt jelenti, hogy olyan lassúak lesznek mint az emberek. Valód i alakjukban az
embereknél sokkal gyorsabbak, viszont a mozgásukat mindenki látja.

A Vadász Ordítása: A Vérfarkasok egy hatalmasat üvölt, amitől mindenki menekülni félni kezd. Az erős akaratúakat csak megijeszti, illetve folyamatosan félelemben tartja, de nem menekülnek el. Azonban ha valakinek gyenge az akarata, akkor az menekülni fog, ameddig csak tud. Általában vadászat előtt szokták használni.

A Düh Ereje: Hasonlít az előző képességre. A Vérfarkas üvölt egyet, amitől a testét átjárja a düh. Ez azt eredményezi, hogy a fizikai ereje megnő és csak a harcra képes koncentrálni. Nagy hátránya, hogy ilyenkor a vérfarkas nem képes megkülönböztetni barátot az ellenségtől. Ha valaki megpróbálja leállítani, akkor azt is széttépi.

A Horda Észlelése: A Vérfarkas az erő segítségével képes megérezni a többi Vérfarkas jelenlétét.

Szellemutazás: A Vérfarkas szabadon vándorolhat a démonok és az emberek világában. Ez állítólag azért van, mert a Vérfarkasok a két világ közötti kapocs. Egyes legendák szerint a Vérfarkasok fogják megmenteni az emberek világát a démonoktól.
Warg Linderoth
Warg Linderoth
Admin

Hozzászólások száma : 266
Join date : 2010. Jul. 24.
Tartózkodási hely : Az irodában

http://demonacademy.niceboards.net

Vissza az elejére Go down

Képességek Empty Re: Képességek

Témanyitás  Warg Linderoth Hétf. Aug. 02, 2010 1:03 pm

Mizu-onna:
A Mizu-onna a víz szülötte, így képesek a víz alatt is lélegezni. Ezenkívül az alábbi képességekkel rendelkeznek.

Víz Manipuláció: A démon képes irányítani és formálni a közelében lévő vizeket, illetve befolyásolni annak hőmérsékletét is. Így lehet, hogy a víz egy sárkány fejét formálja, vagy esetleg egy ostorét.

Eső Idézés: A démon hatalmas esőt képes maga körül létrehozni. Általában ezt szokták használni víz létrehozására. Az eső hevességét a démon szabadon manipulálhatja, így akár pár perc alatt több méteres esővizet hozhat létre. A képesség különlegessége, hogy zárt térben is működik.

Víz Zár: A démon a környező vizek segítségével körbe vesz valakit és egy burkot hoz létre körülötte. Ha a démon nem vigyáz, akkor a célpont bele is fulladhat a vízbe.

Víz Alak: A démon ezzel a képességével képes az egész testét átalakítani vízzé. Ebben a formában nem lehet megsebezni fizikai támadásokkal.

Buborék: A démon a vízben képes létrehozni egy levegő buborékot. Ha a buborékot valakinek a fejére helyezik, az képes lesz a víz alatt lélegezni. Azonban ha a buborék megsemmisül, akkor nagyon gyorsan a felszínre kell úszni, ha nem akarunk megfulladni.
Warg Linderoth
Warg Linderoth
Admin

Hozzászólások száma : 266
Join date : 2010. Jul. 24.
Tartózkodási hely : Az irodában

http://demonacademy.niceboards.net

Vissza az elejére Go down

Képességek Empty Re: Képességek

Témanyitás  Warg Linderoth Csüt. Szept. 02, 2010 8:27 am

Incubus: (ugyan azokat a képességeket tudják használni, mint a Succubus)
A Succubus-ok elsődleges különleges képessége, hogy a szárnyaik segítségével képesek repülni. Azonban ezen kívül még rendelkeznek más képességekkel is. Ezek a következők:

A Végzet Csókja: Ha valakit megcsókol az Incubus, akkor az élete végéig a kedvese lesz. Ezt a szerelmet semmivel sem lehet feloldani, még maga az Incubus sem tudja hogyan kell. Ha valaki megkapja ezt a csókot, állandóan az Incubus kívánságát fogja lesni.

Bűbáj: Hasonlít a vámpírok hipnózisára. Az Incubus belenéz az áldozata szemébe, majd aktiválja a képességét. Ettől az illető lesni fogja az Incubus minden kívánságát, nem tud neki ellenállni. Az erős akaratú személyek ellen más női praktikákat is be kell vetni, hogy hasson a technika. A hatás megszüntethető ha mondjuk az elbájolt személyt megütik.

Áhitat: A képesség az Incubus kisugárzását növeli meg. Ha belép egy terembe, akkor mindenki a közelébe akar kerülni, ha mond valamit akkor az erős akaratúakat kivéve mindenki egyetért vele. Ha eltávolodik ezektől a személyektől, akkor azok emlékezni fognak az Incubus-ra, illetve arra is, amit mondott.

Karmok: Az Incubus a képessége segítségével karmokat növeszthet az ujjaira(a lábujjaira is). Ezek hossza maximum a 40 cm-t érhetik el. Annyira élesek, hogy a fákat könnyedén át lehet vágni velük.

Illúzió: Az Incubus képes minden érzékre ható illúzió létrehozására.
Warg Linderoth
Warg Linderoth
Admin

Hozzászólások száma : 266
Join date : 2010. Jul. 24.
Tartózkodási hely : Az irodában

http://demonacademy.niceboards.net

Vissza az elejére Go down

Képességek Empty Re: Képességek

Témanyitás  Warg Linderoth Szomb. Szept. 04, 2010 7:49 am

Sárkány:
Tüzes lehelet: A leggyengébb sárkányok is képesek tüzet fújni. A tüzük a kis öngyújtó lángjától a 10-11m lángcsóvákig terjedhet.

Pokol tekintete: A sárkány behunyja a szemét és amikor kinyitja az vöröses sárga színben ég (Mint szauron szeme). Ha valaki a sárkány szemébe néz miközben az a varázslatot használja, úgy érzi mintha egy tűzgyűrű lenne körülötte, és ha bármerre elmozdul, úgy érzi mintha égetnék. Csakis erős akaratúak képesek kitörni.

Tűz manipulálás: Ha a tüzet nem is a sárkány okozta a gondolat erejével képes irányítani, enyhíteni, vagy épp felerősíteni a tüzet.

Démoni aura: A sárkány egy olyan aurát terjeszt ki ami az ellenségből kiűzi a bátorságot, és a magabiztosságot. Csakis erős akaratú személyek tudnak ellenállni.

Sárkány düh: Ha a sárkányt életveszélybe sodorják, akkor az esetek többségében a sárkány ilyenkor felszabadítja a tartalékait és egy rövid erőre iszonyatos erőre tesz szert. Ez az idő nagyjából 5 másodperc, aztán a sárkány, ha nem is ájul el, de szörnyen gyengévé és védtelenné válik, így ha nem sikerült megúsznia akkor ki lesz szolgáltatva.


a leírást készítette: Jason Katsuro
Warg Linderoth
Warg Linderoth
Admin

Hozzászólások száma : 266
Join date : 2010. Jul. 24.
Tartózkodási hely : Az irodában

http://demonacademy.niceboards.net

Vissza az elejére Go down

Képességek Empty Re: Képességek

Témanyitás  Warg Linderoth Szomb. Szept. 18, 2010 7:06 pm

Denevérmacska:
Éles Érzékek: A denevérmacska képes megnövelni a hallása, vagy a látása érzékenységét. Ha aktiválja a képességét, akkor a választott érzékszerve(szem, vagy fül), olyan érzékeny lesz, akár a vámpíroké. Ha hirtelen éles fénybe néznek, vagy hangos hangot hallanak, akkor ideiglenesen megvakulhatnak, vagy megsüketülhetnek.

Az Éjszaka Szeme: A denevérmacska a képesség segítségével képes akár a vaksötétben is látni. Az aktiválás után a szem halványan világít.

Karom növesztés: A denevérmacska képes a karmokká alakítani a körmeit. A technika segítségével, maximum 3-4 cm-es karmokat lehet létrehozni, amelyek a húst könnyedén keresztül vágják, azonban a szilárd dolgokat nem.

Az igazság aurája: A démon a segítségével egy olyan aurát von maga köré, ami a közelében mindenkire rákényszeríti, hogy igazat mondjon.

A halál csendje: A démon a segítségével képes elnémítani a környezetét. A képesség jelentősen megkönnyíti a lopakodást, mivel a denevérmacska körül, 3 m-es körben minden hang elnémul. A régi időkben vadászatra használták a képességet.

Átalakulás: A démon felveszi bestiális alakját. Kétszer erősebbek lesznek a támadásai, de ugyanúgy utazásra is használhatja földön is és a levegőben is.

Az Éj Dala: Ha a démon énekelni kezdi ezt a bizonyos dalt, az ellentétes nemű ellenségét elbűvöli annyira, hogy mindent megtesz, amit ő óhajt. Az azonos neműeknél a dal inkább elaltatja az ellenfelét. A hatás addig tart, amíg a démon meg nem töri egy rikácsoló hanggal.


A hozzászólást Warg Linderoth összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Okt. 05, 2010 7:15 pm-kor.
Warg Linderoth
Warg Linderoth
Admin

Hozzászólások száma : 266
Join date : 2010. Jul. 24.
Tartózkodási hely : Az irodában

http://demonacademy.niceboards.net

Vissza az elejére Go down

Képességek Empty Re: Képességek

Témanyitás  Warg Linderoth Hétf. Okt. 04, 2010 7:17 am

Simo-otoko

Hőmérséklet Csökkentés: A Simo-otoko ezzel a képességével képes lecsökkenteni a környezetében a hőmérsékletet. Pár pillanat alatt képes elérni a mínusz fokot és az alá menni.

Jégkarmok: A démon a segítségével jégbe borítja az ujjait, így azokból hatalmas karmokat hoz létre.

Jégmásolat: A használó a segítségével képes a jégből tökéletes klónokat/másolatokat létrehozni. Ezek kétféleképpen nézhetnek ki: Az egyiknél csak 1 másolatot készít, de azt tökéletes klón lesz, külsőre ugyanúgy néz ki mint a démon. A másiknál pedig több másolatot hoz létre, de azok kristályos külsejűek lesznek.

Jégdárda: A Simo-otoko a célpontra mutat, majd a ruhája ujja alól, vagy a saját ujjából hegyes jég „dárdák” repülnek az adott irányba.

Jégalkotás: A démon különböző formájú, illetve nagyságú jeget képes létrehozni. Így csinálhat jégfalat maga elé.
Warg Linderoth
Warg Linderoth
Admin

Hozzászólások száma : 266
Join date : 2010. Jul. 24.
Tartózkodási hely : Az irodában

http://demonacademy.niceboards.net

Vissza az elejére Go down

Képességek Empty Re: Képességek

Témanyitás  Warg Linderoth Hétf. Okt. 18, 2010 7:58 pm

Donar:
Villanás: A Donar a segítségével sokkal gyorsabban képes mozogni. Lényegében egy egyszeri helyváltoztatásról van szó. A démon egy villanás kíséretében eltűnik, majd egy újabb villanás kíséretében megjelenik ott, ahol szeretne. Azonban csak kisebb távra alkalmas. Maximum 500m tehető meg így.

Villám csapás: A démon adott irányba mutat, majd egy villám csap ki a mutató ujja hegyéből. Az embereket ez képes azonnal megölni, azonban a démonokat csak hátra löki. Viszont ha túl sokszor találnak el ezzel egy démont, akkor az is megsérülhet, akár meg is halhat.

Telekinézis: A démon a segítségével alig észre vehető légáramlatot hoz létre, amivel képes mozgatni a tárgyakat. Ezenkívül még akár falat is hozhat létre ezzel az erővel, ami megállíthat valakit, illetve a segítségével el tudja lökni az élőlényeket.

Vihar hívása: A Donar a segítségével vihar felhőket hívhat a környékre. A képesség igen különös, mivel ha tiszta az ég akkor nagyjából egy óra alatt jön létre a vihar.

Vihar irányítása: A Donar a segítségével képes irányítani a már létrejött viharokat. Így akár szélvésszel sújthat egy területet, vagy a villámokon veszi át az uralmat és oda csap le velük, ahova csak akar. Nagyon kimerítő képesség, a diákok nem tudják rendesen használni, a felnőttek között is csak a legerősebbek.
Warg Linderoth
Warg Linderoth
Admin

Hozzászólások száma : 266
Join date : 2010. Jul. 24.
Tartózkodási hely : Az irodában

http://demonacademy.niceboards.net

Vissza az elejére Go down

Képességek Empty Re: Képességek

Témanyitás  Warg Linderoth Szomb. Nov. 20, 2010 6:50 pm

Jinkin Chinsei

Aktiválás: A Jinkin Chinsei-jek szemszíne egy hirtelen villanás alatt megváltozik, ez minden képesség alapja. Ekkor a fizikai és szellemi erő megsokszorozódik, azaz erősebben tudnak támadni, vagy jobban tudnak gondolkodni is.

Képességek Ryougi_magan

Befolyás: Az átalakult szem segítségével tud különböző élőlényeket befolyásolni. Ezek lehetnek érzelmek, az erősebb démonok irányítani is tudják ezeket az élőlényeket, kivételek az erősebb akaratú démonok, viszont az emberek, és gyenge démonok felett még a fiatalabb Jinkin Chinsei is bármikor átveheti az irányítást. Nagyon veszélyes képesség, mivel használat közben a használó is elveszti az öntudatát.

Kontroll: Ez egy segítő szemtechnika, azért alakították ki, hogy megvédjék magukat az erős démonoktól, akik nem tudják kontrollálni az erejüket. Ha a szemkontaktus megtörténik, a Jinkin Chinsei szép lassan képes megnyugtatni, visszaváltoztatni az átalakult, mészároló démont, viszont nagyon leszívja a tartalékait.

Átalakítás: Mivel Ők csak jelenségek, ezért gond nélkül tudják átváltoztatni minden feltűnés nélkül a karjukat, lábukat, bármijüket valamivé. Ez eleinte csak füst, de ahogy erősödik a démon, úgy kezd el egyre szilárdabbá válni a kívánt alak. (Pl.: Egy kb. 10 év körüli Jinkin Chinsei átváltoztatja a karját karddá, de azzal ha vágni akarna, csak szertefoszlik. Viszont sok gyakorlással képes először csak megkarcolni azt a dolgot, majd gond nélkül átvágni azt. )

Füst kiterjesztés: A Jinkin Chinsei (hú, mennyiszer használom én ezt a szót.. ) a törzséből ereszt ki apró füstöt, ami a levegőben magától kezd el terjeszkedni, nőni, addig, amíg a használó azt akarja.

Méreg: Képes magából mérget keverni, majd azt akár füst alakban kiterjeszteni. Sokszor esetleg csak rálehel valakire, aki ezt belélegzi, és a méreg úgy fejti ki hatását. Ha megerőlteti magát, folyadékként is kieresztheti magából, ez lehet akár köpés, vagy bármi más.

A bizalom szava: Ennek is köze van az előbbiekhez, csak itt a használó "szavakba önti a jelenséget", nem füstbe. Ha biztató szavakat mond valakinek, képes önbizalmat adni neki, vagy elérni, hogy minden további nélkül megbízzon benne, vagy akárki másban. A szó tartalmától függ, hogy milyen hatást ér el a képesség.

/Készítette: Ryougi Shiki
Warg Linderoth
Warg Linderoth
Admin

Hozzászólások száma : 266
Join date : 2010. Jul. 24.
Tartózkodási hely : Az irodában

http://demonacademy.niceboards.net

Vissza az elejére Go down

Képességek Empty Re: Képességek

Témanyitás  Warg Linderoth Szomb. Nov. 20, 2010 6:55 pm

Angyal

Képességek : (minden angyalnak megvannak)
Szárnyak: A faj mind három fajtája először szárnyakat növeszt, melyekkel képes repülni,(kb. 120 km/h sebességgel tudnak repülni.) valamint képes pajzsként használni a szárnyakat, melyek a fizikai és mágikus támadások egy részét képesek elnyelni.

Ugrás: A Danorok villanásához hasonló technika. Lényegében itt is csak egyszeri helyváltoztatásról van szó. Az angyal hirtelen eltűnik, majd 500m-es körön belül ott tűnik fel ahol akar. Egy angyal többször is képes egymás után használni ezt a technikát, bár ez nagyon lefáraszthatja.(Utazásra nem használható)

Aura: (Hasonlít az Incubusok és a Succubusok áhitatára.) Olyan aura lengi körül az angyalt, mely a körülötte lévőket megnyugtatja és biztonság érzetet ad nekik, emiatt, mindenki a közelében akar lenni és nagyon kedvelik a társaságát. (Az erősebb akaratúakra nem hat.)

Fehér angyal képességek
Regenerálódás: A testén ejtett sebeket, szinte pillanatok alatt képes begyógyítani.

Gyógyítás: A mások testén keletkezett sérüléseket lehet vele gyógyítani. (Az angyal kezét a sebesültre helyezi, majd tenyeréből vakító fehér fény kezd áradni. Igazából ezzel magába szívja a beteg fájdalmát és sérüléseit, közben pedig magát gyógyítja.)

Fal: Lényegében egy láthatatlan falat hoz létre maga körül, ami megvédi minden nemű támadással szemben, bár a használónál erősebb démonok képesek áttörni rajta.

Láthatatlanság: Ha szárnyaival betakarja magát, képes láthatatlanná válni mások számára, így könnyebben képes elrejtőzni.

Angyalok éneke: Bárkit teljesen megnyugtat és elveszi az ellenfelek harci kedvét. (Az erősebb akaratúak meg tudják törni a hatást.)

Fekete angyal képességei
Villám üvöltés: Az angyal, szájából egy fekete villámot okád ellenfelére, mely az embereket azonnal megöli, a démonoknak viszont csak kissebb sebzést okoz. (De ha többször eltalálnak vele egy démont, komolyab sérüléseket is okozhat. a villám haótávolsága 30m)

Erő: Ezzel a képességgel, hatalmas fizikai erőre lehet szert tenni, mely vetekszik a vámpírokéval.

Tollvihar: Képes tollait megkeményíteni, (így azok élesek lesznek) és ellenfelére zúdíthatja. (Ezután, azonnal új tollak nőnek a szárnyain.)

Félvér angyal képességei
Regenerálódás : Képes begyógyítani sebeit, de sokkal lassabban, mint egy fehér angyal.

Gyógyítás: A mások testén keletkezett sérüléseket lehet vele gyógyítani. (Az angyal kezét a sebesültre helyezi, majd tenyeréből vakító fehér fény kezd áradni. Igazából ezzel magába szívja a beteg fájdalmát és sérüléseit, közben pedig magát gyógyítja.) De mivel a félvérek nem tudják magukat olyan gyorsan gyógyítani, közben érzik a sérült fájdalmát, ami hatalmas kínokat okozhat az angyalnak.

Fal : Egy láthatatlan védőfal, de ez csak fizikai támadások ellen alkalmas.

Láthatatlanság : Ha szárnyaival betakarja magát, képes láthatatlanná válni mások számára, így könnyebben képes elrejtőzni. De csak 1 percig tud láthatatlan maradni.

Angyalok éneke: Bárkit teljesen megnyugtat és elveszi az ellenfelek harci kedvét. (Az erősebb akaratúak meg tudják törni a hatást.) (Ezt a képességet ugyan olyan szinten képes használni, mint egy tiszta vérű.)

Villám üvöltés: Az angyal, szájából egy fekete villámot okád ellenfelére, mely az embereket azonnal megöli, a démonoknak viszont csak kissebb sebzést okoz. (De ha többször eltalálnak vele egy démont, komolyab sérüléseket is okozhat. a villám haótávolsága itt csak 15 m. )

Erő: Ezzel a képességgel, hatalmas fizikai erőre lehet szert tenni, mely kicsivel gyengébb, mint a vámpíroké. (Emelheti erejét egy vámpír szintjéig, de akkor fel kell áldoznia arra az időre a gyorsaságát és hamar ki is merül.)

Tollvihar: Képes tollait megkeményíteni, (így azok élesek lesznek) és ellenfelére zúdíthatja. (Lassabban nőnek vissza a tollai, mint egy tiszta vérűnek. Kb. 3 perc)

/Készítette: William Angel
Warg Linderoth
Warg Linderoth
Admin

Hozzászólások száma : 266
Join date : 2010. Jul. 24.
Tartózkodási hely : Az irodában

http://demonacademy.niceboards.net

Vissza az elejére Go down

Képességek Empty Re: Képességek

Témanyitás  Sendō Yukari Kedd Május 15, 2012 6:22 pm

Kristály Vámpír

Képességek:

- Repülés: Ez alap képesség, ösztönös, és nem tanulható. Természetesen, csak feloldott állapotban használható. Maximális sebesség, a fizikai edzettségtől függ. A legnagyobb mért sebesség, 123km/h-volt eddig.

- Elemi manipuláció: Ez a Kristály Vámpír (továbbiakban KV.) saját elemére vonatkozik. Emberi alakban, gyengébb, de feloldott állapotban egy tűz elemű, akár egy felhőkarcolót is felrobbanthat. Több információ a fajleírásban található.

- Vámpírérzékek: Ez egy újabb ösztönös képesség. Emberi alakban is sokkal jobbak az érzékszerveik egy emberénél, de feloldott állapotban több ezerszer jobbak.

- Kristályzuhatag: Ez a képesség abból áll, hogy a KV csap egy hatalmasat a szárnyával, és több ezer apró kristály szilán repül nagy sebességgel a csapás irányába. Elég erős támadás, ami inkább tömegek ellen hatásos. Rengeteg gyakorlással, a kristály áradatot, akár fókuszálni is lehet, így alkalmas lesz egy célpont támadására is. (Csak feloldott állapotban használható.)

- Öngyógyítás: (A faj természetesen alapból gyorsan gyógyul, de ennek vannak határai.) A KV leválaszt egy kristályt a szárnyáról, és megeszi. Ekkor az összes addig szerzett sebe begyógyul, és 1 percig 120%-os lesz az ereje minden téren. Az idő lejártával, legyengül, a meglévő kristályoknak megfelelő mértékre, de a sérülései begyógyultak maradnak. 1 hét a kristályok visszanövése számtól függetlenül, mintha csak letörtek volna. (Csak feloldott állapotban alkalmazható.)

- Vakítás: A KV kristályai alapból túlvilági fényben derengenek, a kristály színének megfelelően. Mikor ezt a képességet aktiválják, a kristályok hírtelen elsötétednek, és vakító fénnyel felvillannak, elvakítva ezzel 10m-es körzetben mindenkit, akit nem takar el valami. Ez kiváló menekülő technika.(Csak feloldott állapotban használható.)
Sendō Yukari
Sendō Yukari
Admin

Hozzászólások száma : 12
Join date : 2012. May. 15.

Vissza az elejére Go down

Képességek Empty Re: Képességek

Témanyitás  Sendō Yukari Kedd Május 15, 2012 6:23 pm

Főnix

Újjászületés:
Minden főnix legalapvetőbb képessége, haláluk után egy ember testében születnek újjá.

Lángmanipulálás:
Alapjáraton a főnix képes lángokat idézni és irányítani azt, pl. tűzlabdákat hozhat létre, de tapasztaltabbak már változatos formákat is adhat nekik, mondjuk egy tigris formájában. Az irányításuk alá vont lángok önmagukat nem égeti meg. Ezt az emberi formájukban is képesek használni, de persze nem olyan mértékben, mint a valódi alakjukban.

Regenerálódás:
A testük sokkal gyorsabban gyógyul, mint más lényeké ez az eredeti formájukra hatványozottan igaz, olyankor a sebek pillanatok alatt begyógyulnak. Az egyetlen kivétel a jég okozta, sérülések azok legyengítik ezt a képességet és olyankor ezek a sérülések normál tempóban gyógyulnak.

Égi könnyek:
A főnixek igaz, csak ritkán de sírnak. A sírásuk nagyon erős gyógyító képességgel bír, így ha azt valakire ráöntik, az kétszer olyan gyorsan kezd gyógyulni. A könnyek csak fizikai sebeket képesek begyógyítani.

Pokoli sikoly:
Ezt a képességet arról nevezték el, hogy amikor egy főnix végleg kileheli a lelkét, egy olyan szomorú dalt énekel, hogy mind aki hallja, elkezd sírni. Ennek a képességnek igaz nem ez a hatása, és még csak nem is hasonló. Ha a főnixek sikítanak egyet, akkor minden közelükben lévő szilárd tárgy eltörik. Nagyon veszélyes képesség.

Ördögi naplemente:
Úgy, mint a vérfarkasoknak a telihold, úgy a főnixeknek a naplemente is egy erősítő "pillanat". Ilyenkor minden tűz képességük 10x erősebb lesz. Ám ennek a képességnek hátránya is van. Ha napfogyatkozás van, akkor nem képesek semmilyen képességet sem használni, így olyanok lesznek mint egy ember.
Sendō Yukari
Sendō Yukari
Admin

Hozzászólások száma : 12
Join date : 2012. May. 15.

Vissza az elejére Go down

Képességek Empty Re: Képességek

Témanyitás  Sendō Yukari Kedd Május 15, 2012 6:24 pm

Macskadémon

Képességek:

Erő-egészség-agilitás: a macskadémonok elsődleges erőssége saját testük, részletek a fajleírásban

Macskanyelv: a kistestű macskafélék megértik a macskadémonok nyávogásait és ez fordítva is igaz, így viszonylag szót tudnak érteni velük és ha a macskáknak kedvük van rá akkor néha hallgatnak is rájuk. Érdekes példaképp a szóértésnek köszönhetően megértik hogy mijük fáj a sérült és beteg macskáknak, akiknek így nagyban segítik a túlélési esélyeiket az állatorvosnál, hiszen azok így meg tudják rajtuk keresztül mondani panaszaikat

Látás: habár mindig is jól látnak a sötétben, feloldott állapotukban ez sokszorosan megerősödik. További különlegességként ilyenkor a hirtelen fényvillanásoknak is jól ellenáll a szemük
Sendō Yukari
Sendō Yukari
Admin

Hozzászólások száma : 12
Join date : 2012. May. 15.

Vissza az elejére Go down

Képességek Empty Re: Képességek

Témanyitás  Sendō Yukari Kedd Május 15, 2012 6:26 pm

Warlock - boszorkánymester

Képességek:

Tárgy bűvölés: saját hatalmából a warlock egy élettelen tárgyba transzferál át, mely ezáltal előnyös vagy hátrányos tulajdonságokkal, képességekkel ruházza fel viselőjét. A tárgyat az átadott hatalomtól csakis az azt elbűvölő warlock képes megfosztani, ám komolyabb "talizmán" esetén ez nem biztos hogy lehetséges. A bűvölés nem egy pillanatról a másikra történő művelet, percektől akár egy teljes napig is tarthat attól függően hogy mennyire erős tulajdonság a cél. Példák: szaglás erősítő gyűrű, elektromosan sokkoló sétapálca, igazmondó nyakkendő, álmosító férfi alsónadrág

Lángok tánca: a warlock gondolatával a már égő tüzet képes manipulálni és kicsi, ám nem elhanyagolható mértékben erősíteni annak erejét. Tüzet nem képes teremteni

Árnyéktánc: a warlock saját és mások árnyékait képes manipulálni, illetve esetenként ráeresztheti bizonyos személyekre, akik ezidő alatt gyakorlatilag megvakulnak, de más érzéküket nem befolyásolja. Árnyat nem képes teremteni, azonban nagy erőkifejtéssel képes néhány másodpercre az irányított árnyat megszilárdítani, így tehát vágni és szúrni vele alaktól függően. Ez utóbbit azonban naponta csupán néhány alkalommal lehet használni, mivel kimerítő még a tapasztalt warlock számára is

Jövendölés: megegyezik a boszorkányok ezen képességével, annyi külömbséggel hogy habár minden meglátott információ pontos, azokról csak rébuszokban képes a warlock beszélni

Értelem szava: befolyásolás. Megfelelő gyakorlattal és koncentrációval, a warlock szavai ésszerűen hangzanak hallgatóinak. A célpont természetesen "hallgathat a szívére", és a képesség nem ad a warlock számára irányítást felette

Holtak kapuja: a warlock képes kapcsolatba lépni a holtakkal a "hagyományos módszerek" nélkül is, illetve nagyobb biztonságot élvez a másvilágiak haragjától, alkalmanként remek szelleműzővé téve őt

Holtak gyötrése: igen képzett warlock képes nem csupán kapcsolatba lépni elhunyt lelkekkel, de akár befolyást is szerezhet felettük, kik így elvégezhetnek számára hatalmukban lévő feladatokat. Persze az ímmel ámmal ilyesmivel próbálkozó tapasztalatlan warlock könnyen ráfázhat

Telekinézis: a warlock képes távolságból mozgatni kissebb tárgyakat melyeket egyébként lát is. Főként olyan tárgyak ezek, melyeket puszta kézzel is elbírna

Átok: egy kimondottan ritkán használt képesség, ami viszont magáért beszél. Többnyire csak az átokszóró veheti le, azonban egy tapasztalt boszorkány némi idő rááldozásával képes lehet levenni, kivétel ha ő maga az áldozat

Nem a bűvöletnek: passzív képesség, a warlock az érzelmekre ható bűvöleteknek ellenálló, de nem a végsőkig

Elemi ellenállás: ez a képesség félig-meddig passzív, s védelmet jelent az alap és kombinált elemi támadások ellen. Gyengébb támadásokat testük elnyeli míg a komoly támadások nem feltétlenül halálosak számukra. Azonban egyszerre csak egy elemnek képesek ellenállni és legalább egy perc koncentráció szükséges ahhoz hogy átálljanak egy másik elemi védelemre, így nem feltétlenül hasznos képesség

Negáció: a warlock képes kisebb ráható külső varázslatok, nem fizikai támadások semlegesítésére, feltéve ha tudatában van azoknak

Istenek haragja: "boszorkányságellenes" vallási szent helyeken a warlock legtöbb képességei nem működnek megfelelően. Kivételt ez alól a lángok tánca, értelem szava, nem a bűvöletnek, valamint a holtak kapuja képez
Sendō Yukari
Sendō Yukari
Admin

Hozzászólások száma : 12
Join date : 2012. May. 15.

Vissza az elejére Go down

Képességek Empty Re: Képességek

Témanyitás  Ajánlott tartalom


Ajánlott tartalom


Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére

- Similar topics

 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.